02 May 2011

Hari ni hari pekerja

Salam,
Haaaa...selamat hari pekerja semua, dan selamat bercuti hehehehehe.
Untuk korang2 je la,utk aku, tak lagi... aku ni mcm nak protes la,sepatutnya hari pekerja ni kita semua diharamkan bkerja, sbb ni hari kita... tapi aku still kena siapkan kerja aku ni, maka kiranya aku kena bkerja jugak la. adoi... aku kerja di hari pekerja, mcm mana tu? hohohoho, kidding.

Alhamdulillah, makin dekat dgn hujung sem, berkat usaha berterusan (walaupun sikit2 n slow2),aku dh hampir siapkan semua kerja2 ni. nnti nak hantar, n tunggu result je, n posting, n dpt gaji hehehe.cuma yg x best bila dpt tau dr HEP minggu lepas,maybe awal bulan 6 ni kami kena gi Kursus Induksi Sistem Saraan Malaysia. mula2 aku igt mcm BTN, tp senior aku bgtau kursus ni kena dgr ceramah, n hafal, n ada final exam lg d hujung kursus. adoi... dh la soalan2nya berbentuk fakta, ala2 sejarah la... aku ni dh la lemah sikit bab2 menghafal ni, aiseh. tp balun je la. dh nak habis dah pun ni... org kelantan ckp 'od senapah'.

OK la, nak wat courseware plak... edit2 bg comel,hohohohoho. c u, papai.

No comments: