Syafiq Fadeli's Channel

Loading...

22 May 2011

Cabut Gigi

Salam,
Aku rasa hari ni nak gi cabut gigi la...InshaAllah...
gigi geraham aku ni sakt sgt.
lama dah actually,
tapi semalam ia menyerang
dan aku mengerang kesakitan, hohoho.
Tapi bila pk ttg kesakitan mencabut gigi,
seram la pulak...
adooooiiii...

"Tak dicabut sakit, dicabut seram"

4 comments:

Amanda Sasha said...

bkn no komen psl gigi. nak komen pasal header. wow!!! misai jugak laaa. hahahaha =p

Syafiq Fadeli said...

ni gambar la manda,time gi umrah dulu...nak tau rupa skrg,tanya si surianie,kak ila atau yus,smlm dorg tnampak aku di CP hehehehe.aku plan mau tukar tu header cuma malas mau buat baru lg,nnt la hehehe.

Amanda Sasha said...

hahaha tak bhaa. smart header. tau la tu gabmbar. takkan penyu kot. kekeke =P

Syafiq Fadeli said...

aku nak taip 'ni gambar lama la manda' bha tu...hehehe