30 August 2010

MINGGU TERAKHIR DI SEKOLAH (sblm cuti raya)

Salam.
     Hurm...minggu terakhir di sekolah ni aku rasa mcm sepi je. samada aku xda mood, atau org lain xda mood hingga wt keadaan sepi, atau mmg semuaaaa org dh xda mood nk ke skolah. skrg bahang2 cuti tu dh tlampau panas... otak pon dh tak berada di sekolah ni, sume pon dh dok kampung. jasad je dok skolah ni... kami ibarat guru2 zombie yang mengajar murid2 zombie, tapi dlm suasana yg tidak menakutkan....


     hurm...baju raya dh beli. sampin pakai yg lama jer... kopiah pon ada lg yg lama, tp masih cun melecun. so basically (basically bukan perkataan inggeris bg basikal yer) segala psiapan penampilan di pagi raya sudah tersedia...namun (namun?pergh...) mood beraya tu masih belum masuk jiwa lg. tahun ni krg excited ckit nk beraya. belum smpai seru lg kot, tgk nanti dekat2 nak raya nanti, datang la tu hehehehe.


     aku balik kelantan sabtu ni which is 4th September 2010. sampai dlm pukul 7pm mcm tu. buka posa sana la insyaallah... aku ni sbnrnya rindu nk mkn ayam tumis (a.k.a ayam masak merah) kt kampung aku. kat mana2 bazaar pon rasanya lebih kurang je, mmg sedap... kalo dok rumah, hampir tiap hari mkn ayam tuh utk berbuka posa... mmg mngancam tuuh.... xpe2, xlama dh nk balik ni. nt bleh puasa d rumah, sahur, buka posa, n tarawih di kampung... hurm tu mcm best... hehehehehe


     aiseh, tadi aku dgr lagu jendela hati... walaupun low quality, n lagu tu melodi klasik, xda la scratch2 ke pe...tp menusuk kalbu la pulaaaaaak.... mcm ni korus dia:


di sini
seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula
di hati
seharum kasturi
seindah pelangi
segalanya bermula



haaaa... best x, best x???hehehehe. ok r,aku nk gi solat asar dulu, then nak gi masuk class relief... huh,murid2 aku ni xda keje lain.kalo aku masuk kelas relief,nak aku berceritaaaaaaa jer.ingat aku ni kilang penggubal cerita2 lawak peringkat kebangsaan ke?huh,zalim2 haha.tp xpe,demi kamu semua, cikgu sedia bcerita... uhuk2, terbatuk lak, rasa mcm tua hehehe. k, gotta go... tada.....

6 comments:

NUR HANANI BINTI ISMAIL said...

salam....em sir, jangan jd zombie tau....emmm zombie makan otak manusia...tak pasal2 semue students sir hilang otak......kui3...

tahun ni pakai bj warna apper????

Syafiq Fadeli said...

belum bercadang nk mkn otak...tp cdgn tu akan dipertimbangkan hehehehe...
tahun ni?ada la...try teka la...haha

NUR HANANI BINTI ISMAIL said...

ala. da tau da....warna oren...hu2.....

Syafiq Fadeli said...

ish...shhh shhhh shhhh...x surprise le nanti hehe

NUR HANANI BINTI ISMAIL said...

hahahaha....da tak suprise da pun....kui3

Syafiq Fadeli said...

kantoi dah...nani la ni punya pasal hehe