Syafiq Fadeli's Channel

Loading...

11 December 2011

BARCA !!!

Seperti tajuk di atas, semua pun dah boleh agak...
BARCELONA rules!!!! 
Ya, perlawanan el clasico awal pagi tadi (waktu Malaysia) antara Barcelona dan Real Madrid sudah tamat,
Barcelona telah menewaskan Real Madrid 3-1,
walaupun pada awalnya Karim Benzema telah membuka tirai perlawanan dgn rembatan pantas di awal saat ke 21.
Namun kemudian Barca 'mengamuk' dgn menjaringkan 3 gol lagi tanpa belas kasihan.
1 perlawanan yg sgt best. Dorang main laju dan sharp. Ye la kan, pemain2 hebat dunia ada dlm kedua-dua team. Boleh dikatakan kedua-dua team ni merupakan team terbaik dunia skrg.
Congratulation Barcelona!
These are the scorers for the match.


Karim Benzema (21st second, pergh!!!), akibat keeper Barca yg tersalah bajet pass bola.

Alexis Sánchez, yg ni gol biasa2 je la... tp biasa ke luar biasa ke, tetap kira gol kan, huhu.

Mamat Marcelo ni termasuk dalam rekod sebab masa Xavi rembat bola, terkena kaki dia, bola pun berubah arah, keeper pun cuak, bola pun masuk gol. Maka cuak jualah si Marcelo ni...

Cesc Fabregas, dia tanduk bola, bola masuk gol, Barca tambah 1 gol. Adik saya cakap, dia ni masa dlm Arsenal dulu takde la terer sgt tanduk2 bola, asyik2 tendang je... Tiba2 masuk Barca, jd terer plak tanduk bola.

No comments: