16 March 2011

Entry Santai2 - 16 March 2011

Assalamualaikum,
aku baru balik dari makan di Restoran Hasyim. Nama Hasyim ni agak penting dlm hidup aku. Nabi Muhammad datang dari Bani Hasyim, dan baginda membantu ummat yang kesesatan. Kedua, restoran murah sedap yang kitorang selalu gi time tengahari pun namanya Restoran Hasyim, dan dia membantu ummat yang kelaparan hehehe.
Hari ni rasa lemah badan sikit, maybe sakit or maybe tak cukup rehat. Entah lah. Tapi biasanya kalo mcm ni, tak lama, kejap je hilang la ni... takpe sakit jarang2, kifarah dosa2. Alhamdulillah syukur pada Allah.
So far, thesis (AE) dah hampir siap, cuma mau tambah literature review dlm chapter 2 saja. then setel.
Petang ni lak nak gi UiTM, mcm biasa la, kawad dan TTS. Moga2 tak hujan, amiin...
K la,tu je. Ni gambar terbaru aku upload utk tatapan korg yang nak menatap, hehehe.

1Borneo 13 March 2011 - Pergi PC Fair bersama Shahrul.

Oh ya...pada entry lepas aku ada bgtau yang aku sedang kumpulkan buku2 yg best... alhamdulillah,skrg aku dh ada 3 buku yg aku betul2 nak miliki selama ni. Alhamdulillah... syukur sangat2.
1. Aisyah: Keanggunan Sejati
2. Umar al-Khattab: Reformis Dunia Islam
3. Kisah Fatimah az-Zahra

OK, nak solat pulak ni. korang2 pun jgn lupa solat ya... solat tiang agama <(>_O)/

4 comments:

nadiaz said...

muke pon dah mcm org sakiit je..huhu..take care~

Syafiq Fadeli said...

mana da..ni muka macho la...cuma x jadi,hehe.tq nad.

nadiaz said...

huhu..most welkam...^_^
ko tade kat sini da tade sape nk cite kat aku pasal mucie2 yang besh2..huu

Syafiq Fadeli said...

haha...cian...tpaksa la ko google je kt net kn hehehe